Skip to content

Miniorkidéer – Molnskogens juveler. Hur ni beställer bilder.

March 3, 2013

This page will be in Swedish as it´s info for my photo exhibition at the Botanical Garden in Gothenburg/Sweden.

Miniorkidéer – Molnskogens juveler.

Min utställning på Botaniska trädgården i Göteborg pågår 2 -24 mars. Jag kommer finnas på plats alla helgerna plus ett par vardagar i veckan.

Alla bilderna på utställningen är till salu. Priserna står vid varje bild. Varje bild finns endast i 5 exemplar som alla numreras och signeras av mig.

Vill du köpa en eller flera av dessa bilder, kontakta mig så hör jag av mig med priser etc.(adressen finns längst ner på den här sidan).

Dessutom kan ni beställa alla bilder i de vanligaste standardformaten som tex: 30x40cm, 50x40cm, 50x50cm, 70×50 cm osv. Har ni andra önskemål, kontakta mig.

Dessutom kan ni beställa andra bilder än dom som finns på utställningen. Då går ni in på min Flickr.com sida och väljer ut de bilder ni tycker om.

BILDER PÅ Flicker.com: http://www.flickr.com/photos/pontus_aratoun/sets/72157632587626688/

KONTAKT:

Pontus Aratoun

Mobil: 0704-083086

Email: pontus.aratoun@gmail.com

My "Orchid Photo" -exhibition at the Botanical Gardens - Gothenburg, Sweden.

My “Orchid Photo” -exhibition at the Botanical Gardens – Gothenburg, Sweden.

 

My "Orchid Photo" -exhibition at the Botanical Gardens - Gothenburg, Sweden.

My “Orchid Photo” -exhibition at the Botanical Gardens – Gothenburg, Sweden.

My "Orchid Photo" -exhibition at the Botanical Gardens - Gothenburg, Sweden.

My “Orchid Photo” -exhibition at the Botanical Gardens – Gothenburg, Sweden.

 

One Comment leave one →
  1. October 3, 2013 05:38

    What’s up all, here every person is sharing such
    experience, therefore it’s ppleasant to read this website, and I used to go to see this web
    site every day.

Leave a Reply

